Beoordelingen van Milano Vroomshoop

Recente recensies van Milano Vroomshoop

4 sterren na 248 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Met 1 woord TOP 👌

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging boekt vooruitgang. Vorige keer 40 min te laat, Deze keer maar 30 min te laat

, 09-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfeckt

, 04-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch lekkere spareribs!

, 29-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is super, bezorging is opzich ook niks mis mee. Alleen jammer dat de opgegeven tijden niet gehaald worden, bij ons was het eten er een half uur later. Met drukte wel begrip voor, maar zou fijn zijn om een tijds-update te krijgen als het later wordt.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik moest 1,5 uur op mijn bestelling wachten, ik vind het niet normaal dat het zolang moet duren. Ik heb na een dik uur wachten naar jullie gebeld maar de telefoon werd niet opgenomen.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van Milano is erg achteruit gegaan de pizza was op sommige plekken zo hard dat je er niet in kon bijten en andere plekken weer heel soppig. Was voor ons de laatste keer bestellen bij Milano.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wet niet hoe,maar mij pizza was koud , maar even in de oven gedaan

, 17-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Top eten 🍕👌🏻👍🏻

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect geregeld en op tijd. Ook nog een mailtje dat de medewerker onderweg is. Makkelijker kan het niet.

, 10-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. Alleen hier en daar onduidelijkheid over de tijd wanneer het geleverd zou worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

40 min te laat

, 02-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte heerlijk, maar er zaten wat aangebrande stukjes bij en dat is niet zo lekker en de knoflooksaus was wat veranderd van smaak en uiterlijk. Snelle en nette levering. P

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam op de afgesproken tijd. Altijd goed eten bij Milano.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heerlijk eten!

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Super pizza. De lekkerste pizza at ik altijd in Oostenrijk, maar Milano is nu de nr 1

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

erg lekker weer, ook lekker dat jullie het even had in punten hebben gesneden, bedankt

, 06-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service! Binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling werd onze bestelling geleverd. Bezorger was erg vriendelijk. Vlees had misschien iets minder donker gebakken gemogen, maar al met al zijn we heel erg tevreden!

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goed, pizza was gesneden!

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bet bezorgen duurt veel te lang...

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza en spare rib schotel waren lekker! alleen jammer dat ik om kwart over 5 bestelde, en het pas om half 8 kreeg! was al over mn honger heen helaas!

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde bijna 1 uur. Is wel aan de lange kant.

, 30-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom goed en de bezorging zoals afgesproken

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelde optijd zodat het hier om 4 uur was kreeg het pas om 5:00+-

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zou eerst 1.5 uur duren bezorgen toen gebeld en op gehaald was t 45 minuten.... Jammer dat het altijd zo lang duurt bij jullie eten prima in orde

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging van goeie kwaliteit Shoarma en ruime hoelveelheid

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Ruim een uur te laat helaas.

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Vond de tijd te lang, anderhalf uur wachten kom je daar sta je er nog een half uur te wachten, eten was wel goed btw

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd super tevreden, Vanavond dik half uur te laat.. Geen melding dat eten onderweg was en de extra bij bestelde frietjes zijn niet geleverd Tevens waren de spareribs dit keer niet van de zelfde kwaliteit als normaal maar geen paniek volgende proberen we het weer ;)

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal heel goed. Deze keer pizza niet gesneden en aardappelen niet extra gekruid hoewel ik dat wel in opmerkingen heb gezet.

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Super voor elkaar altijd , en het eten is altijd heerlijk ! Als je foutje maakt komen ze het toch brengen dikke 10 👍🏻

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was iets later dan gepland maar eten was goed

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelde voor 4 uur het kwam pas om 5 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd weer erg lekker, sterren zeker verdiend.

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was niet gesneden, wel gevraagd

, 05-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Smaakte weer heerlijk 😋

, 04-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na aanbevelling van Jos Kappert die hier dagelijks besteld toch eens zijn advies opgevolgt.Wat heeft die jongen een smaak!

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza kwam veel te laat en de korsten van de pizza waren keihard! Ik zou niet snel weer wat bestellen.

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer erg lekker groetjes

, 02-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza en op tijd geleverd

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, en super service

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed en op tijd geleverd

, 28-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel altijd bij milano. Altijd super maar dit keer kreeg ik verlepte sla beetje jammer dus helaas is dat in de prullenbak beland

, 28-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

nog steeds lekker

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is altijd goed van kwaliteit maar bezorgtijd klopt eigenlijk nooit😬 En deze keer zaten de sausjes er ook niet bij.

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was uitstekend, spareribs goed gemarineerd en aardappelen goed gekruid en lekker op tijd geleverd. Kwaliteit is nogal verschillend en levertijd is meestal lang, deze keer niets op aan te merken. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld via internet, krijg netjes bericht terug met verwachte bezorgtijd 20:40. Daarna geen mail meer gehad. Om 20u telefoon waar ik ben. Bezorger staat voor de deur. Geef dan geen verwachte bezorgtijd door of stuur weer een mail als bezorger onderweg is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

erg lekker gegeten,zo als altijd ook de gasten vonden het lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, maaltijd was heerlijk

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bestel al een aantal jaren bij jullie , en het is altijd lekker, ben erg tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Teveel kruiden op de aardappels

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker weer. Eerder dan verwacht en altijd top kwaliteit. Danku! Wij zouden het wel lekker vinden om ook schnitzels te kunnen bestellen. :)

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rond 16:15 besteld. 16:45 was de bezorger er al met ons eten. Top!

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De varkenshaas stukken waren aan de droge kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ideaal via de app.

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekkere pizza, jammer genoeg betaald voor 2x milano saus en er niet bij gekregen. Ook heb ik gevraagd om extra gekruide aardappelen maar ze waren niet erg gekruid, jammer. Maar de pizza was wel erg goed!

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle levering, vriendelijk en de pizza's waren heerlijk! Dankjewel :)

, 01-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend lang moeten wachten. Om 17.30 eten besteld, en om 19.20 is het pas bezorgd. Online besteld en ‘zo snel mogelijk’ aangeklikt voor bezorging. Dit was dus absoluut niet snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas erg slecht Gister 2 uur moeten wachten Op een wrap en een broodje kip. Intussen 2 keer gebeld en zou een waardebon krijgen voor de volgende keer. Toen uiteindelijk ons eten werd bezorgd zelfs geen waardebon. Voor ons was dit echt de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super en zeer snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie waren sneller dan verwacht, das altijd goed ??

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza lekker, spaghetti niet.

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging is goed maar duurt alleen veels te lang. Bijna anderhalf uur op mijn pizza en 2 pitabroodjes moeten wachten. Dit is echt te lang.. De pizza en pitabroodjes waren wel heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakte goed en de bestelwijze erg gemakkelijk gewoon betalen met ideal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was snel, en het eten was heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik was er om 17:30 zoals afgesproken om de bestelling op te halen. Alles was al klaar, prima op tijd echter was de pizza koud ! Volgende keer beter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel geleverd. Smaakte heerlijk. Vriendelijke bezorger die netjes bleef, ondanks dat mijn bel het niet deed en hij even moest wachten. Altijd weer Milano! Zelfs mijn partner vond de kip döner lekker terwijl hij er normaal niks mee heeft. Super!

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

20.00 uur besteld en iets voor 21.30 uur bestelling pas gekregen, wel ongeveer de tijd die u hebt door gegeven. Maar toch anderhalf uur op eten wachten is wel lang Maar eerlijk is eerlijk het eten was perfect!!!

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling kwam dik een half uur te laat, ik heb geprobeerd de bellen naar jullie maar ik werd gewoon weggedrukt of er werd niet opgenomen, 6 keer achter elkaar!!!! Toen de pizza’s eenmaal aankwamen waren de 3 dozen in elkaar gedrukt, en zat er meer pizza tegen de bovenkant van de doos gedrukt dan dat er wat op de pizza zat. Verschrikkelijke service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We kregen een mail waarin stond dat de bezorging van onze bestelling over 65 minuten zou zijn. Maar gelukkig was het er met een half uur. Ideaal dat betalen met iDeal voor als je geen contant geld thuis hebt.

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kreeg bevestiging dat de bestelling half 6 zou komen was pas 10 voor 6 besteld

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakte zoals altijd heerlijk. Lekker en goedgevulde calzone gedeeld met manlief die een döner schotel had. De aardappelschijfjes zijn echt super, knoflooksaus ook top en de calzone telkens om weer van te smullen. Super lekker Turks broodje erbij en de döner is uitstekend. Elke keer weer en zelfs sneller geleverd dan verwacht! Danku

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na 2 uur gewacht te hebben, heb ik gebeld waar de bestelling bleef... ik snap dat het zondags druk is maar klanten 2 uur en 15 min. op hun bestelling laten wachten is niet fijn en is niet goed voor jullie klandizie.. Schaf een oven meer aan en haal die tijd naar beneden. Niemand hoor je over jullie goede eten, maar juist heel veel over de te lange wachttijd... dat zegt ook veel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker Goed en Snel . Dat kunnen ze bij Milano wel.

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam te laat. Pizza was bijna koud. Aardappelschijfjes waren klef.

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en netjes voor de bezorgtijd binnen

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ongeveer een half uur later dan aangegeven. Vorige keer ook al (veel) te laat geleverd.

, 26-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed. Belachelijk dat je er bijna 2 uur op moet wachten op een doordeweekse dag!

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed bij Milan Alleen altijd lang wachten .aangeven rond 7 uur .mail wordt half 8 . Komt het tegen 10 voor 8 . Mischien dat dat iets beter kan . Mischien toch denken aan uit bereiding. Jullie zijn gewoon toppers

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze waren het vergeten? 2 bestellingen op 2 adresen gedaan en deze duurde anderhalf uur langer... tevens vielen de spareribs tegen (normaal wordt er iets meer tijd voor genomen waardoor ze wel goed zijn)

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk, warm, niet vettig(bezorgd). Precies zoals het hoort.

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al bijna een jaar gaan we naar de concurrent. Toch wouden we een weer een keer Milano proberen, met de hoop dat de kwaliteit en bezorging verbeterd was. Jammer genoeg dus niet.. Bijna 2 uur op de pizza moeten wachten, terwijl er na anderhalf uur werd gezegd bezorger is onderweg. We wonen er 10 min vanaf, dus een half uur onderweg is wel heel lang. De pizza zelf was ook matig. De bodem was erg slof. Jammer maar helaas, wij blijven dus toch bij de concurrent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Altijd Perfect, daarna gestrekt op de bank uitbuiken :P

, 13-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend, zoals altijd!

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was een half uur later dan aangegeven. Het eten zelf maakte het wel weer goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, makkelijk via iDeal betaald !! En smakelijk uiteraard ....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker met een speciale smaak!

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk en zeer snel bezorgd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten voor een goede prijs. Er zat een heel lange wachttijd op maar de bezorger was er een dik half uur eerder, altijd goed!

, 02-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 29-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was top! Mooi klaar op de tijd die ik had gekozen. Prima!

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde +/- 2 uur om 2 klaar te hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten is heel goed ..maar de planning wanneer als het klaar is dat is waardeloos we hebben een uur zitten wachten op het eten terwijl we mail kregen dat het al veel vroeger klaar was +dat we nog comentaar kregen van die vrouw wat daar werkt en beweerde dat het niet zo was ..bedankt milano ...eten is welheel goed mijn complimenten ....volgende keer blijven we in huis en bestel om 3 uur en laten we brengen ..weet wij zeker dat we om 5 uur eten ..

, 27-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bevestiging gaf levertijd van 1,5 uur, in de praktijk bleek dat 3 uur te zijn.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

elke keer weer te laat ! maakt niet uit als je grote of kleine bestellingen doet. Meerdere ovens aanschaffen zodat als het druk wordt u een oven er bij aan kunt doen. Jullie moeten hier wel wat aan gaan doen want er wordt veel gepraat in het dorp over jullie slechte service qua tijd van klaar maken en bezorgen. dit is GEEN goede reclame voor jullie dus uitbreiden de zaak. mensen blijven straks weg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

?

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik moet het toch even uitleggen. Het eten was een 5 ster, dat maakte het wachten wat dragelijker. Heb de bestelling gedaan en toen werd aangegeven voor 17:45 uur. En bij aankomst werd mij gezegd je hebt na die tijd ook een mail gehad en daar stond in om 18:40 uur en tot die tijd kon ik zitten wachten. Als ik dat van tevoren had geweten was het niet doorgegaan.

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opmerkingen bij de bestellingen gaan lezen !!!

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect als altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super, en snelle bezorging

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was prima. En de bestelling was ruim op tijd. Eten was nog goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was prima, en prima volgens de aangegeven tijd.

, 04-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 17:25 online een bestelling gedaan. Aankomsttijd zou 18:30 zijn. Om 18:40 maar eens gebeld, misschien was er wat misgegaan? Een jongedame kon melden dat de bestelling om 18:45 zou arriveren. Uiteindelijk werd het 19:20. Dus in totaal bijna 2 uur gewacht. Waarvan een uur over de afspraak tijd. Bezorger was aardig.

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1uur bijna 45 minuten op de bezorging gewacht. Kapsalon was niet lekker. Normaal vinden we het eten en de service goed maar vandaag viel ons echt tegen helaas.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect, zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

De service is super maar mijn pizza met zalm was nogal taai. Sorry.

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, was wel wat laat bezorgd maar dat kwam omdat het druk was. Alleen wel een minpunt als ik dan vraag om een gesneden pizza & extra gekruide aardappelen, deze jammer genoeg niet krijg. (Besteld via de website)

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super. Precies op tijd geleverd. En de pizza smaakte weer naar behoren. Was helemaal top

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

ik had meer spek op de pizza verwacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb online bestelling gedaan voor 17:00, belden ze mij of het om 17:30 kon ik zei dat het goed was en ik had om 18:00 nog niks, ik heb ze ik weet niet hoe vaak gebeld maar ze namen gewoon de telefoon niet op en ja hoor om 18:50 kwamen ze er aan en het eten was ook nog eens koud.... Dit was voor ons de laatste keer!

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede en snelle bezorging

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 uur gewacht...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Moesten 2uur wachten voordat onze bestelling gebracht werd. Toen het gebracht werd door een hele vriendelijke jongen, was het ook al grotendeels koud helaas☹

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zoals altijd ??

, 12-12-2018

Kwaliteit:

Rating

18:00 kan je het ophalen en om kwart voor 7 sta je nog in de pizzaria

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer slecht 2.5 uur moeten wachten op de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza Vroomshoop speciaal was een beetje aan droge kant, volgende keer mag het wel iets vettiger. De rest was super

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke calzone pizza, like always! De lasagne was helaas een beetje verbrand, desondanks heerlijk en die kaas die jullie gebruiken, smaakt fantastisch! Bezorging duurde iets langer dan gepland, de status had dit echter niet bijgewerkt, dus vandaar 1 puntje minder, maar desondanks nog heel snel! De vorige keer zelfs dik een half uur eerder. Toppers! Altijd weer.

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd bezorgd en de pizza’s waren weer heerlijk!

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was een half uur later dan was aangegeven

, 23-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hij was een beetje koud

, 19-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk eten als ik bij mijn zus op visite kom hier! Fantastisch en zeer tevreden.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren Zeker ruim 2.5 uur op onze bestelling gewacht en een uur nadat aangegeven was. bel je er heen na 7 x keer wordt er eindelijk is opgenomen en een jong schoolmeisje die opneemt en nergens van af weet en zich ook nog eens verdedigd. Doe toch aub iets aan jullie planning in de keuken! Snap dat het druk kan zijn en het een keer kan gebeuren, maar we hebben dit al zo vaak gehad, maar voor ons is het nu klaar! Jammer :/

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zondagmiddag 17.15 uur besteld, met tijdstip 18.00 uur. Via email een bevestiging ontvangen dat dit 19.00 uur werd. Herhaaldelijk geprobeerd te bellen, geen gehoor. uiteindelijk 19.20 uur werd er opgepakt, financiële tegemoetkoming gekregen, met toezegging dat het met kwartier bezorgd zou worden. om 19.55 uur maar weer gebeld, nog niets ontvangen. Was het dus nog niet klaar. Uiteindelijk om 20.10 uur werd het bezorgd. Kwaliteit was wel prima, beetje veel olie/vet bij de dönerschotel. Smaak goed. Heb aangegeven bij bezorging dat ik het zeer bijzonder vind dat als je al uur en 3 kwartier hebt om te leveren (wat al te extreem is), dat ik het zeer bijzonder vind dat het dan nog zo uitloopt. Moeten jullie aan werken. Kost je klanten lijkt mij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heel lekker maar ik miste wel 1 zakje aardappeltjes ik had 1 van de schotel en 1 extra zakje maar ik had er 2 extra bestelt. U mag me hierover mailen liever niet via telefoon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal goed en op tijd, vandaag om16:315besteld voor een bezorging om 17:30, om 18:30 kwam het eten pas.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed, altijd lekker, veel keuze, warm bij aankomst, vriendelijke bezorging. Wachttijd was deze keer zeer kort, erg prettig dus. Aanrader voor een mooie dunne pizza die niet platvouwt wanneer je een slice pakt.

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect zoals altijd, en super snel, bedankt Louie en Team

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super

, 03-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bestel proces via de app werkt goed, levering snel en het eten was weer perfect.

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Ondanks dat het er altijd zo druk is toch persoonlijke groet.De pizza's worden met veel zorg bereid en zijn heerlijk.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere döner schotel besteld. Brood erbij was heerlijk zacht, genoeg döner voor 2 en de salades en aardappel schijfjes zijn zalig. Altijd weer top!

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen bijzonderheden, het wad lekker en goed

, 25-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super voor elkaar alleen jammer bij opmerking geen kaas doorgegeven maar helaas er zat wel kaas op.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Derde keer dat bestelling ‘vergeten’ is en niet is uitgeprint. Vervolgens zelf achter aan moeten bellen na anderhalfuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten prima maar moesten wederom w88 het was weer te laat en dit is niet de 1e x Jammer

, 11-10-2018

Kwaliteit:

Rating

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza snel geleverd

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De online bestelmogelijkheid is super. Na de bestelling ontvang je direct een bericht wat de verwachte bezorgtijd wordt. Wel ontzettend vervelend dat dit altijd tenminste 1,5 uur is. Om 17.06 uur een bestelling gedaan, de verwachte bezorgtijd zou 18.40 uur zijn. Om die tijd geen bezorger en ook geen bericht dat de bestelling onderweg is. Uiteindelijk om 19.20 uur een bericht ontvangen dat het onderweg is. De bezorger was om 19.30 uur bij ons. Dit kan echt niet! De bezorger hierop aangesproken, ja mevrouw het is druk. Daar heb ik als klant geen boodschap aan. Werk jullie bestellingen af op binnenkomst. Ophalen is maximaal 0,5 uur en bezorgen 1,5 uur (dit tijdspad is al absurd).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Pasta was weer super lekker..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten is prima App werkt slecht , als je een winkelwagen hebt gevuld en je kiest voor afhalen is ie weer leeg, kun je weer opnieuw beginnen Betaal je met ideal, moet je daar extra voor betalen, zoo slecht

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was super, maar twee uur wachten op t eten is belachelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Super voor elkaar

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was wederom erg lekker!

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Zeer goed voor elkaar met de bestelling En smaakt altijd heerlijk..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Mooi op tijd en superveel, we hebben genoten.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel goed goede service

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk en snel bezorgd (20 min). Top!

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

De pizza's waren de laatste keer zo lekker dat we besloten hadden, om gewoon nogmaals pizza te halen bij Milano. En het is zo geregeld, met het gebruiks gemak van de internetsite. Aanklikken, bevestigen en een tijd invullen wanneer je de pizza's wil ophalen. Echt super en een fluitje van een cent. Nogmaals een echte aanrader Milano !!!!

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik wil rond half acht een bestelling plaatsen, Ik kom op een totaal van €17,50. Dus helaas niet mogelijk want je moet voor €18,50 bestellen zonder bezorgkosten. Oké dan bel ik wel gewoon. 3X gebeld maar geen reactie. Erg bijzonder Dan maar wat anders bestellen. Kom ik op €22,- uit. €5,- meer dan wat we oorspronkelijk van plan waren te eten De eerst mogelijk bezorg tijd is 20.30. Ik kies:zo snel mogelijk. Dan wil ik betalen via iDEAL betaal ik warempel 0,25 service kosten. HEEL BIJZONDER. Krijg ik een email dat de verwachte bezorg tijd 21.15(!!!) Is. Ik heb al betaald dus je kunt er weinig meer mee. Uiteindelijk was de bezorger hier om 21.20. Dus ruim 1,5 later dan ik besteld heb. Ik vind het echt waardeloos!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza's van hele goede kwaliteit. Veel keuze voor een goed prijs. Makkelijk te bestellen via internet, met de mogelijkheid om een extra opmerking te plaatsen en de tijd wanneer je je bestelling wilt komen ophalen. Een echt een aanrader, we komen hier absoluut terug.

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was beetje koud

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakt heerlijk! Altijd weer genieten. De calzone is hier favoriet.

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg goede service! De bestelling was op de aangegeven tijd er en de pizza's waren ergg lekker!

, 03-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling online geplaatst, werd ik gebeld omdat de kappertjes die ik erop wilde op waren. Dat vond ik geen probleem ; dat kan gebeuren, gezien het tijdstip waarop ik mijn bestelling plaatste. Toen mijn pizza bezorgd werd kreeg ik een extra verrassing ; broodjes en kruidenboter ! Hun eten is altijd al prima, maar dit was de overtreffende trap ! :)

, 31-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was super voor elkaar.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat makkelijk dat we nu online kunnen bestellen en betalen! Makkelijk geregeld, direct bevestiging en keurig op tijd geleverd. Een aanwinst wat mij betreft.

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1.5 uur wachten is wel een beetje lang. Maar kwaliteit was top. Hopen dat het volgende keer sneller bezorgd kan worden.

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Mooi op tijd en heerlijk zoals we gewend zijn.

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top voor elkaar En altijd netjes op tijd!!! Ik bestel van uit sibculo Bij aankomst is alles nog warm Echt een aanrader!! Ik wil niet meer iets anders

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaak veel te laat

, 17-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk voedsel, overduidelijk klaargemaakt met zorg en goede ingrediënten. Werkelijk smullen. Wel was de wachttijd heel erg lang, dit was nogal onprettig, gelukkig was al het eten nog goed warm toen het aankwam en was de bezorger een vriendelijke persoon. conclusie: Heerlijk eten, fijn personeel en een zeer fatsoenlijke service. Wellicht nadenken over manieren om de wachttijd te verkorten zonder dat dit de kwaliteit negatief beïnvloed ;)

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Iets te laat klaar, maar je ziet dat ze hard werken om je bestelling zsm klaar te hebben. Vind het altijd een plezier om te kijken hoe ze de pizza's maken.

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was er weer sneller dan verwacht, goed heet en super, de bezorger vriendelijk :)

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten van een Milano schotel. Altijd vriendelijk personeel.

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is altijd top voor elkaar, ook zijn de bezorgers altijd vriendelijk, kortom dik verdiende 10/10.

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

0.45 minuten te laat. Beetje jammer

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De dichtgeslagen pizza was erg nat er zat heel veel vocht in

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker fam. Ekkel

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ze waren voor de 2e keer een pizza vergeten

, 27-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sinds ik weet hoe de website precies werkt gaat alles van een leien dakje. De bezorgtijd wordt ruim aangegeven, je wordt per mail op de hoogte gehouden en dan blijkt dat de bezorger al onderweg is ! Lekker eten, goed warm en altijd vriendelijke gezichten. Of je nu daar eet of laat bezorgen.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Het eten was super. Ik bestelde om iets voor half 6 en het was klaar om 10 voor 6. Toen ik bij Milano was om 10 voor 6 was er nog geen bestelling klaar. Uit eindelijk heb ik ruim 50 minuten moeten wachten! Dit kwam door een fout van een collega, dit vind ik niet erg maar had het fijn gevonden dat ik was gebeld zovan, sorry het duurt langer door een fout. Dan had ik ook 50 min nog iets anders kunnen doen!

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen via het internet is eenvoudig, mogelijk om met iDEAL te betalen was een verrassing. Het duurde even, maar toen het bezorgd werd was het goed warm, vriendelijke bezorger en uitstekend eten.

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza's gegeten.

, 12-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Storing op de site. Niemand die iets merkt, of een soort van fourmelding krijgen. Anderhalf uur op eten gewacht. Achteraan gebeld, al met al dik 2u moeten wachten

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas niet op tijd verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima voor elkaar. Bestelling kwam een half uur eerder dat kwam mooi uit.

, 09-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-06-2018

Kwaliteit:

Rating

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van de pizza's zijn altijd goed daarom bestel ik al jaren bij jullie. Maar qua bezorging is het niet goed.. De pizza's zijn altijd standaard een kwartier tot half uur te laat. Ik krijg altijd keurig een appje hoelaat jullie er zullen zijn, maar dan komt er altijd 20 minuten bij op. Ik denk dat je daar veel klanten mee kwijt kan raken

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden!

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-05-2018

Kwaliteit:

Rating

goed eten, goede service en vriendelijke mensen.

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na de bestelling kreeg ik een mailtje dat het om 20.35 geleverd zou worden. Achteraan gebeld of het ondanks de grote bestelling iets eerder kon en tot onze grote blijde verbazing stonden de 2 fietsbezorgers om 19.50 al voor de deur! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte allemaal heerlijk! Levering. We kwamen een bakje saus te kort dat is wel jammer want zo'n bakje kost wel een euro. De bezorging kwam wat later dan gepland en de melding kwam later dan de in de app stond. Maar al met al was het erg lekker!

, 27-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Fijne service, ze hebben geholpen de grote bestelling in de auto te laden. Was wel later klaar dan gehoopt... goed gemaakt met aardappels? toppers

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-04-2018

Kwaliteit:

Rating

de pizza waren heerlijk. de pasta zeevruchten was te zout en niet te eten.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo als altijd goed eten en kwaliteit supper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel vaak bij milano wat mij elke keer weer op valt is dat je niet kan pinnen in de zaak zelf . Wat behoorlijk irritant is om dat tegenwoordig iedereen alles met pin doet . Wat ze wel inmiddels goed doen is een eigen app hebben voor de mobiel. Daar ben ik echt blij mee alleen . Daar in maken ze een grote fout . Wat mij overkwam is dat ik netjes een mail van hun kreeg 19.00 wordt er bezorgt en wat er vervolgens gebeurt is dat ik mijn bestelling pas om 19.38 krijg en dat kan je tegenwoordig niet meer maken mensen hebben geen zin om te wachten . Als je belooft om op 19.00 er te zijn dan moet je er ook zijn . Dat kost hun BEHOOR

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker, maar er was iets te weinig saus en iets te weinig gefrituurde aardappelschijfjes ze waren iets te hard gebakken

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top snel en goed geleverd! Uiteraard was het ook weer heerlijk.

, 08-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nette bezorging. Eten was prima op smaak en duidelijke informatieverschaffing over de bestelling. Bevestiging van de bestelling. Verwachte tijd en een email dat de bezorger onderweg is. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en super service. Ook geen zin om de deur uit te gaan? Bestel dan heel gemakkelijk online!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie service vond het ook heel fijn dat je berichtjes krijgt dat de bestelling onderweg is. Eten smaakt zoals altijd top!

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks de kou, bestelling op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Per toeval was ik de eerste die online besteld heeft, doordat jullie bezig waren met een proef. Het bestellen is overzichtelijk en gemakkelijk. Ik zou alleen de keuze van sausjes eraan toevoegen. Verder ben ik zeer tevreden.