Beoordelingen van Milano Vroomshoop

Recente recensies

4.0
Lieke
20 juni 2026
robert
20 juni 2026

pizza's waren weer lekker. netjes op tijd klaar. vriendelijk personeel!!

Frank en Niek
20 juni 2026

Donders goeie pizzeria ze konden niet bezorgen maar hebben ze uiteindelijk toch gedaan

H
18 juni 2026

Bezorging was goed. Het eten smaakte heerlijk!

A.mous
11 juni 2026

Veel bedankt voor lekker eten en snel bezorgen . Ondanks de regen was de levering erg snel. Daar ben ik erg dankbaar voor.

Pat
10 juni 2026

Top

W terbekke
6 juni 2026

Was weer super lekker

Hennie
1 juni 2026

Netjes op tijd . En een vriendelijke jongeman was het . Prima alles

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dinie
31 mei 2026

Op tijd afspraak klaar. Lekker warm en heerlijk genoten.

Piet Postema
24 mei 2026

Heerlijke pizza. Ik haal ze altijd op, omdat we verblijven in Den Ham en dit kennelijk net te ver is om te brengen. Goed geregeld allemaal en verrukkelijk. Leuk ook om te zien hoe het jonge personeel op elkaar is ingespeeld.

Jeroen w
19 mei 2026

16:45 bestellen en 17:00 leveren top! Mag ook keer gezegd worden Hou dit vast ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sem
18 mei 2026
Jaap Bakhuis
17 mei 2026

Ik was altijd heel tevreden over de pizza's, maar die van gisteren warEN (inderdaad hadden we met 2 personen een pizza) ronduit VET. Ik weet niet waar het aan lag, ik neem aan aan het vetgehalte van het vlees. Ook hou ik persoonlijk van een bodem die iets dikker is dan die van gisteren. Want die was flinterdun. Ik zou foto's kunnen sturen, als ik daarvoor hier de gelegenheid had. Volgende keer beter, mensen !

Kikkert
16 mei 2026

Shoarma was erg lekker. Pizza was helaas te lang gebakken. De kaas was helemaal bruin. Jammer want voorheen was de Pizza altijd fantastisch

Gerhard Meijerink.
14 mei 2026
joran heine
13 mei 2026
W terbekke
11 mei 2026

Was weer super lekker

Gerrits
3 mei 2026

Eten was lekker bezorging was snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.mous
1 mei 2026

Lekker .bedankt voor snel bezorgen

-
30 april 2026
H. Van 't Ende
27 april 2026

Hij is achter in de straat bezorgd, op nr 12. Moest zijn nummer 2. De man die op 12 woont kwam ons de pizza brengen.

Piet Postema
24 april 2026

Lekker pizza gegeten. Vriendelijk personeel.

Tom Binnenmars
19 april 2026

Bestelling kwam een uur later

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicoleth
18 april 2026

Zoals altijd smaakt het heerlijk, en de levering was eerder dan gepland, TOP

Ten-Hartog
12 april 2026

Schotel voor 2 personen besteld, echt heerlijk gegeten meer dan genoeg. Bezorging ging snel 👌🏻👌🏻

Nijland
11 april 2026

Ik vind de bodem te slap want als jij de punten pizza op pakt dan valt alles er vanaf of hij breektaf maar verder is de pizza super en goed gevuld

Nicoleth
29 maart 2026

Heerlijk en de bestelling mooi op tijd

robert
29 maart 2026
W terbekke
29 maart 2026

Was weer goed

A.mous
28 maart 2026

Lekker en op tied Super

Sandra
27 maart 2026
robert
22 maart 2026
Ria den Besten
22 maart 2026

Wij hebben heerlijk gegeten. Dankjewel 😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven Otter
21 maart 2026

2 uur en 15 minuten moeten wachten….

Bosch
21 maart 2026

17.42 bestelling geplaatst, mail gekregen waarin staat dat 19.00-19.15 verwachte bezorging zou zijn. 19.42 gebeld dat we nog niets ontvangen hebben en kregen te horen dat wij 19.00 bezorging gekozen hadden maar dit indicatie tijd is en rekening gehouden moet worden met uur a anderhalf uur gezien het zo druk was. Ik gaf nogmaals aam dat we al 2 uur zaten te wachten en opeens zit het in de oven en 20 min later was de bestelling er pas.... geen excuses ofzo vind het wel erg voor een "vaste klant" zo te behandelen.

Meijer
14 maart 2026
Noa
14 maart 2026
Carolien
9 maart 2026

Het eten is super Alleen wordt de bestelling niet goed gecontroleerd met het gevolg dat we nu voor de 3 de keer achter elkaar wat missen Dit is erg jammer

robert
7 maart 2026

was weer erg lekker!!!

Grissen
7 maart 2026
Nicoleth
5 maart 2026

Zoals gewoonlijk, héérlijk!

Kim
5 maart 2026

Mag sneller heb een bijna uur moeten wachten op het eteb

Meijer
2 maart 2026
Angelique
28 februari 2026
J Bosscher
28 februari 2026

De levertijd na bestelling duurt echt te lang.... Daarbij ontbreekt de melding dat de bestelling onderweg is.

Mavo
28 februari 2026
J
28 februari 2026

Mooi op tijd geleverd door vriendelijke jongen en de pizza was erg lekker!

Lnvg
23 februari 2026

Stop aub met aardappel producten in te pakken in alu folie, zo wel, zorg dat de condens eruit kan, deze slaat terug in de patat/aardappelschijfjes waardoor deze ontzettend zacht worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique Sanders
22 februari 2026

Pizza rucola met kip was echt heerlijk 👌🏼👌🏼👌🏼 En mooi op tijd bezorgd Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijland
22 februari 2026

Het was super

Rs
15 februari 2026

Turks brood miste bij de bestelling. Bestelling 20 minuten na afgesproken tijd. Dit is met kinderen lastig. Eten was warm en goede kwaliteit. Alleen spare ribs waren erg vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
15 februari 2026

Lekker

robert
14 februari 2026
Gert
13 februari 2026

nagenoeg koud / lauw

Henny Kramp
8 februari 2026

Bijzonder lekker en snelle levering. Geweldig@@

robert
8 februari 2026
W terbekke
6 februari 2026

Was super lekker

Potgieter
6 februari 2026
Martin
1 februari 2026
Kottier
30 januari 2026
A.mous
29 januari 2026

Bedankt voor lekker eten

Carolien
26 januari 2026

Het eten was weer super en het was optijd klaar

robert
25 januari 2026
Nicoleth
24 januari 2026

Het was weer fantastisch, heerlijk gegeten

robert
18 januari 2026

eten was weer heerlijk!

Martin van Goor
17 januari 2026
W terbekke
17 januari 2026

Was weer super

Sarinda Drogt
11 januari 2026

Zoals ik van veel mensen hoorde, kwamen jullie best laat leveren soms 2-3 uur te laat soms vandaar wel in twijfel om te bestellen, maar jullie waren zeker optijd! Houden zo haha!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joey Beernink
11 januari 2026

Goed naar de bestelling gekeken e. Netjes alles gedaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bjorn
10 januari 2026

Super lekker en snelle levering

Nijhuis
9 januari 2026

Eten is altijd goed alleen jammer dat ik nu al 2 bestellingen achter elkaar de salade apart wil en vervolgens de salade helemaal niet krijg maar wel betaald heb. Normaal nooit geen problemen mee gehad

robert
9 januari 2026

eten was weer lekker!!!

Dinie Vloedgraven
4 januari 2026

Eten is goed ,maar weer veels te laat,het xou tussen 18.15 en 18.30 komen maar kwam pas om 18.45 uur,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W terbekke
4 januari 2026

Super lekker

Dennis lozeman
28 december 2025

Lekker goed eten. Bestelling online plaatsen ook lekker makkelijk. Ik kreeg een mail van de bestelling en over het tijdstip , het zou iets later worden dan mij voorkeur, kreeg netjes telefoon dat het voorkeurs tijdstip toch door kon gaan. Prima geregeld.

W terbekke
28 december 2025

Super goed

Carolien
22 december 2025
robert
21 december 2025
Jh
17 december 2025

Eten was goed bezorging duurde erg lang voor een woensdagavond 1 uur en driekwartier moeten wachten in plaats van 1 uur en 10 minuten

Carolien
15 december 2025

Het was weer heerlijk

Michael
14 december 2025
Miranda
14 december 2025

De lekkerste broodje kipdoner hier in de omgeving... Vriendelijk

Hk
11 december 2025

Zoals gewoonlijk heerlijk

Carolien Lukas
7 december 2025

De aardappels waren niet goed gebakken en gaar. En de pizza’s waren slap en meelderig hadden er langer in gemoeten. Jammer dat de hele bestelling niet goed was.

W terbekke
7 december 2025

Super lekker weer

robert
5 december 2025
Natasja Hakkers
2 december 2025

Deze bestelling super slecht . Allereerts 45 minuten moeten wachten ondanks dat ik online had besteld .En het ergste was de pizza was koud en de gebakken aardappels waren slap niet te eten .

Ray
1 december 2025

Jullie calzone is de beste ! Wel met olijven maar zonder champignons.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W terbekke
1 december 2025

Was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Björn
1 december 2025

2 uur gewacht op eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
30 november 2025

Het was heel lekker

robert
28 november 2025

eten was weer erg lekker!!!

Schuurhuis
27 november 2025

Was goed warm en heerlijk op smaak.

Henry
26 november 2025
Max
26 november 2025

Het duurde veel te lang voordat het eten er was, het eten was wel goed

M.J.JANSEN
23 november 2025

Smaakt weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brinks
20 november 2025

Prima eten smaak en temperatuur vriendelijke bezorging.Bestel altijd bij milano

Johan rensink
16 november 2025

Veel te laat

Colin
15 november 2025

Weinig vlees man

W terbekke
10 november 2025

Was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.