Beoordelingen van Milano Vroomshoop

Recente recensies

4.0
Sabrina Westenberg
7 april 2024

Ik vind het niet normaal dat je bijna 2 uur op een bestelling moet wachten. Ik heb om 5 voor half 6 besteld en om 10 voor half 8 werd het gebracht. Het was geen enorme bestelling: 2x broodje shoarma, 1x kapsalon en 1x shoarma/kebabschotel. Ik ga niet weer wat bestellen als de wachttijden zo blijven!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

robert
7 april 2024
.
7 april 2024

Veel te druk waardoor onze bestelling veel later klaar was

Marsman
6 april 2024

Heerlijke pizza en kapsalon gegeten!

robert
1 april 2024
AD
1 april 2024
Gerco Horsman
30 maart 2024

Het was prima

MD
30 maart 2024

Het zal fijn zijn dat de bestelling compleet bezorgd word. Heel vaak worden de sausjes vergeten.

J
29 maart 2024

Helaas zat er geen whiskysaus bij terwijl we dit er bij hebben besteld, dit was jammer genoeg niet de 1ste keer..

Thijs
25 maart 2024
Malissa
24 maart 2024

De bezorger kwam bijna 30min telaat

MK
23 maart 2024

Jammer dat het koude drinken steeds bij het warme eten word gedaan & dat de burger van de spicy chicken burger steeds kleiner word en er maar 5 stukjes sla op zit. Verder wel goed eten altijd & bezorger was heel vriendelijk !

Bertha
23 maart 2024

Eten was heerlijk, bezorger heel vriendelijk maar helaas duurde het wachten lang. Ik heb om 15.55 uur een bestelling geplaatst en gekozen voor bezorgtijd 17.00-17.15. Direct kreeg ik een email met verwachte bezorgtijd 17.20-17.35 uur. Hier hadden we vooraf rekening mee gehouden, dus dat was geen verrassing. Afstand van Milano naar ons huis is 1 km. Bezorging was om 17.50 uur. Dat was wel erg laat.

Lianda
23 maart 2024

De doner box was prima maar de spareribs waren aangebrand en heel droog ik heb ze weggooit want ze waren niet te eten

Diny
22 maart 2024

Prima op tijd en een pizza die prima op temperatuur was. 👍👍👍

Wim Post
20 maart 2024

Snel geleverd

L
18 maart 2024

Mijn pizza om 6 over 6 besteld voor 7 uur. Kreeg om 10 over half 9 pas mijn pizza. Als het langer duurt zou een belletje wel fijn zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kok
17 maart 2024

Om 19:00 besteld en na nabellen pas om 21:00 gekregen. Pizza’s waren lauw en de schotel was warm…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
17 maart 2024

Om 17:45 besteld, pas om 20:40 bezorgd. Zeer slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria den Besten
17 maart 2024

18.00 besteld 18.45/19.00 verwachte bezorging 19.45 komt het eten pas. Beetje heel laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sem
17 maart 2024
Jacq
13 maart 2024

Altijd lekker eten en snelle bezorging! Top zaak

Anita
11 maart 2024

Alles was goed voor elkaar en de bezorger was zeer vriendelijk, top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilko terbekke
10 maart 2024
Peter
10 maart 2024

Een lekkere pizza en keurige snelle bezorging. Zeer tevreden klant. Bedankt!

Tim
9 maart 2024
robert
8 maart 2024
Jeanine de Jong
4 maart 2024

Geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reinders
1 maart 2024

Het is eten was van goede kwaliteit en was warm. 16:15 besteld; “zo snel mogelijk” en vervolgens pas na 18:00 de bestelling krijgen. Wel werden we om 17:50 gebeld dat er iets mis was gegaan. Meerdere keren besteld steeds duurt het erg lang!

john
25 februari 2024

Door een vergissing kregen we grotere pizza dan besteld, service van de zaak.

.
25 februari 2024
J. De Jong
22 februari 2024
Henry
21 februari 2024
Irene
19 februari 2024

Had besteld voor 19:25.-19-30. Kregen bericht dat het 15 min later werd. Was netjes op die tijd aanwezig. Spateribs waren heerlijk. Jammer dat bij de mixschotel shoarma/shaslick de groente en het pitabroodje ontbrak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
18 februari 2024

Duurde wat lang, maar dat is logisch op zaterdagavond. Het eten was heerlijk en nog goed heet.

robert
17 februari 2024
Stef S
16 februari 2024

Top

Schreur libbers
12 februari 2024

De pizza's waren goed maar voor de zoveelste keer geen saus bij de pizza geleverd , wel besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald
10 februari 2024

Zeer snelle bezorging

Sientje Benus
9 februari 2024

Heerlijk gegeten

Tegelzetbedrijf Horsman
4 februari 2024
robert
3 februari 2024
Wilko terbekke
30 januari 2024

Zo als altijd goed voor mekaar en lekker

Wijnanda
28 januari 2024

Geweldige service en heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hekman
27 januari 2024
Peter
24 januari 2024

Heerlijke pizza, snelle bezorging.

Arie westera
21 januari 2024

Volgende pitza wel snijden als je dit aangeeft en gevraagd hebt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Hanzel
21 januari 2024

Om 18.30 besteld en na 2 uur wachten en heen bellen pas onze pizza en kapsalon ontvangen. Heel erg jammer.

robert
20 januari 2024
a kelder
20 januari 2024

de pizza werd een keer snel gebracht gaat de goede kant op aan

Dominique
15 januari 2024

Altijd goed eten nog nooit pizza's gehad van Milano tot gisteren ik bestelde er 1 , die stonk onzettend en de groente boven op waren niet gaar.. heb een halve pizza weg gegooid de bodem en knoflooksaus was het enige waar smaak aan zat de toppings waren niet te proeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
14 januari 2024

Het eten is wel goed maar de tijd tussen bestelling en bezorging duurt veeeeel te lang.... Erg slecht. Meerderen keren aangegeven maar er verandert niets....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manouk
14 januari 2024
M
13 januari 2024

Eten was redelijk. Wachten op het eten duurde hardstikke lang en geen saus aanwezig

Stef Reekers
13 januari 2024

Saus vergeten…

Reinders
13 januari 2024
Jansen
11 januari 2024

Bezorging duurde dik 2u. Bezorgtijd was diep droevig.

Danielle jansen
8 januari 2024

Pizza was klaar toen we het ophaalden, was lauw geworden en te lang in de oven gelegen.. korsten konden we niet eten was erg hard.

Jesper
8 januari 2024
Roy
7 januari 2024

Als je kwart voor 8 besteld kunnen jullie wel om kwart over 8 de bestelling leveren in plaatst van 10 voor half 10 dat is het enigste min punt dat het lang duurde maar voor de rest smaakte. Heb goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eddy Veneberg
7 januari 2024

Iets later dan verwacht maar een heerlijk portie aardappeltjes erbij..!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
6 januari 2024
Sloot
6 januari 2024
Fam. Westerik
6 januari 2024

Het was heeerlijk!

robert
6 januari 2024
Dinie Gerrits
6 januari 2024

Jammer dat de spaarpunten maar zo kort geldig zijn

Margreet Marsman
5 januari 2024

Heerlijke pizza's!! Precies op de afgesproken tijd klaar, dus niet hoeven te wachten.

Ef
5 januari 2024

Netjes aangeleverd en heel mooi op tijd, sneller dan werd vermeld.

Michael
1 januari 2024
Julius ten Broeke
30 december 2023

Bestelling niet eens binnengekomen, telefonisch ook niet bereikbaar

Wim Post
30 december 2023

Heerlijke pizza. Zeker een herhaling waard

Huiskes
29 december 2023

Sla vergeten te leveren bij bestelling, wel twee bakjes saus. Dus waarschijnlijk verkeerd bakje gepakt? Bezorging was zeer snel en goed. Het eten smaakte top!

Mosselman
29 december 2023

Smaakt heerlijk de pizza's waren mooi gesneden. En het was dit keer optijd. Daar ben ik vooral blij mee, aan gezien ik ook wel eens om 17:00 uur had besteld en na 19:30 uur nog steeds niks had

Rick van Dijk
23 december 2023

Tijdens het bestellen kon ik een tijdslot aanklikken van 18:00-18:15, kreeg een bevestiging dat mijn maaltijd werd bezorgd tussen 18:40-18:55, dacht oké het is druk, vrijdagavond, iedereen heeft vakantie, prima. Het was 18:40, nog geen melding dat maaltijd onderweg was, tot ik belde rond 19:15, mijn maaltijd was onderweg. Krijgen wij onze maaltijd, zit er geen saus bij die wel besteld was! Ik weer bellen, ja saus is onderweg, wat schetst tot mij verbazing, die saus hebben wij NOOIT gekregen. Al met al slechte service, veel te duur en u bent een klant verloren.

Lars kikkert
22 december 2023

Ongelooflijk triest hoe lang het duurt voor 1 pizza en een broodje shoarma. Eten nog lauw ook. Zielig..

robert
22 december 2023
Jacqueline Ekkel
21 december 2023

Wij hadden half 5 een bestelling geplaatst online en hebben gewacht tot 19:00 zaten we aan tafel ….maar eenmaal gebracht kregen we een waardebon en exuus voor het lange wachten wat wij heel erg waarderen dankjewel!

A hakkers
21 december 2023

Het eten was 3 kwartier te laat en zlecht berijkbaar

Leonie Jongeneel
9 december 2023
Johanna
9 december 2023
Van der Velde
7 december 2023

Lekker eten en vriendelijke bezorging als altijd. Alleen deze x waren jullie de salade vergeten erbij te doen, waarschijnlijk is het heel erg druk geweest want normaal is de bestelling altijd gewoon compleet.

A hakkers
7 december 2023

Slecht berijdbaar als de bestelling niet klopt

Ricarfo
3 december 2023

Uur telaat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilko terbekke
3 december 2023

Was weer super voor mekaar

Marco
3 december 2023

Goed bereid, vers en heel lekker. Zowel de pizza's als de döner en shoarma. Oh en Niek is een grote held! Super bediening

j.b.
1 december 2023

Heerlijk

I
26 november 2023

Wederom bestelling veel te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ylona
25 november 2023

Heerlijke pizza’s en pasta’s

Jordy
22 november 2023

Eten smaakt super. Wel een klein puntje dat verbeterd moet worden. De saus wordt wel eens vergeten. Dit is inmiddels de 3e keer al in korte tijd.

Thea Brinkman
19 november 2023

Super lekkere pizza's, goede kwaliteit en mooi van prijs

robert
18 november 2023
Jesper Derks
18 november 2023

Wij bestellen altijd bij Milano. Over het algemeen altijd tevreden en het eten smaakt altijd goed, eten wordt optijd bezorgd, altijd warm als het bezorgd is of afgehaald. Deze keer was het eten niet super warm meer, kan gebeuren. En alle 3 de knoflooksaus bakjes waren vergeten. Toen ik het thuis uitpakte zat er in de folie een bakje salade en whisky saus, hadden het verkeerde gekregen. Ik moest een medewerker er ook op attenderen dat er ook een blikje icetea was besteld als extra bij de kapsalon. Leek ook niet gezien te zijn. Verder was alles goed, smaakte goed. Wel aantal keer gehad dat ik een saus bakje mis of er niet genoeg bij mij bestelling heb. Niet heel er, maar misschien kunnen jullie er op letten.

Natasja Hakkers
15 november 2023
Michael
13 november 2023
Mayra
12 november 2023

Was voor de geschatte tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessels
12 november 2023

Na maanden toch maar weer eens een bestelling geplaatst, Deze keer keurig optijd en een lekkere pizza!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tegelzetbedrijf Horsman
12 november 2023

Prima eten en snelle service

Vd Velde
11 november 2023

Lekker eten en vriendelijke bezorging.

Anita
10 november 2023

Was allemaal goed voor elkaar

Dorst
9 november 2023